Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 7 oktober 2012

Film viel tegen

De film van gister viel mee eerlijk gezegd erg tegen. Dat wil zeggen het verhaal. Ik heb wel twee uur zitten kijken, maar toen bleek de film ineens afgelopen te zijn. Dit terwijl ik voor mijn gevoel net in het verhaal begon te komen en we eerst nog een pauze zouden hebben en dan het tweede helft van de film.
Vond het wel leuk om weer eens lekker met zijn tweetjes weg te zijn.

Vandaag doen we lekker kalm aan.
Wat ik echter wel wil doen is wat spullen op marktplaats zetten. Kijken of we wat bij kunnen verdienen.Verder moet er het nodige gewassen worden...Never ending story hier in huis.
We zien wel stapje voor stapje en beetje voor beetje.
Mijn hoofdpijn is zo goed als weg dus daar moet ik even gebruik van maken....

3 opmerkingen:

Anjagaatsparen zei

Jammer dat de film tegen viel. Maar wel fijn dat je genoten hebt van het dagje uit met je man.
Ook hier is wassen een never ending story!

Moneypenny zei

Jammer dat het tegenviel. Ik heb wel eens het idee dat ik te oud wordt om van (veel) films te genieten. Op een paar echt goede na, is het een beetje commerciele pulp die ik niet meer zo kan waarderen. Leuk om gratis op TV te kijken maar ervoor betalen... Wij zijn daarom laatst naar een voordelige cabaretvoorstelling geweest in een klein theater ipv naar de film, kostte bijna evenveel.

Vlijtig Liesje zei

Ik heb het boek gelezen, maar lees over de film weinig lovende kritieken…Maar wel leuk om een avondje uit te gaan inderdaad.