Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 6 oktober 2012

Avondje uit...

Vanavond gaan manlief en ik een avondje uit. We hebben nog bioscoopbonnen in de kast liggen.
Verder nemen we lekker een zakje m en m's mee en ook twee flesjes drinken.
We gaan naar de Verbouwing. Hoop dat we het ook allebei een leuke film gaan vinden.
Ondertussen kijk ik met een schuin oog naar Kassa, mw het onderwerp partnerpensioen....en de verhoging van de aow leeftijd en wat hier de gevolgen van zijn. Manlief en ik schelen 7 jaar,,,,Mwaa tegen de tijd dat ik zover ben is er van t hele stelsel niks meer over en moeten we ons eigen huis opvreten. Kan je maar beter zorgen dat je iets op te vreten hebt.
Nee zonder gekheid ben er even weer helemaal klaar mee vanavond, ik wil lekker genieten...
Fijne avond.

1 opmerking:

Moneypenny zei

Wij hebben laatst ook een heerlijk avondje uit gehad met ons twee. Erg naar uit gezien, erg genoten. Indiaas gegeten en naar een voordelige try-out voorstelling van een caberetier. Inclusief oppas was het wel een heel duur avondje! Daarom gaan we niet vaak. De volgende keer maar een filmpje of alleen een voorstelling en lekker thuis koken!