Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 24 september 2012

Nieuwe ronde nieuwe kansen

Vanmorgen mijn bed uitgestapt en aan de slag gegaan.
Heb er vandaag wel echt zin in. De voorkamer is bijna netjes nog 1 stapeltje en dan kan ie gezogen en gedweild worden. In de achterkamer is het de tafel waar nog wat opligt, maar ook hier heb ik redelijk wat weggepakt en opgeruimd. Ondertussen draait er een was in de machine, deze gaat straks in de droger, het zijn de badhanddoeken en eerlijk is eerlijk ik vind ze luxer aanvoelen als ze uit de droger komen. Verwenmomentje dus na het douchen voor ons allemaal.
Heb al een was uit de droger in de kast gevouwen. De trap die ik schaam schaam vier weken (of langer) niet gezogen heb heeft ook zijn beurt weer gehad.
Nu nog even de gang en het toilet en dan doe ik dochter zijn kamer nog voor het middageten.
Tussen de middag ga ik haar verwennen met kipnuggets, en dan vanmiddag verder de bovenverdieping lekker weer verder aanpakken. Wellicht dat ik dan de rest van de week lekker kalm aan kan doen.
De bedden zijn trouwens al opgemaakt. Moet zeggen dat sinds ik bij iemand op de blog las dat bed opmaken een cadeautje aan jezelf is, je hebt dan immers 80% van je kamer al netjes, ik heel consequent snel lucht tijdens het douchen en ontbijten en daarna na het aankleden inderdaad bed opmaken.
Nu nog de motivatie vinden om de strijk in de kast te krijgen. Er ligt nog een stapel van weken. Die pak ik als laatste aan vandaag. Nu vooral de buk dingen doen, verwacht dat dit morgen niet zo fijn zal zijn als de wortel van mijn kies ook getrokken is. Whaaaa, niet aan denken, niet aan denken.....

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed bezig!

WG

Gewoon Vlijtig zei

Dat is toch al een flinke start.

grenouille zei

Heerlijk zeg wat je allemaal gedaan hebt. Wow.
En vast succes gewenst voor bij de tandarts.
groetjes, grenouille

Auping Boxspring zei

Mooie spreuk: het bed opmaken is een cadeau aan jezelf!