Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 27 september 2012

Kaakchirurg

Gisteren bij de kaakchirurg geweest. Behoorlijk zenuwachtig, knikkende knieen, koude handen.
Mijn vader gng mee daar ik één keer flauw viel na een behandeling en ik niet onzeker in mijn auto wilde stappen.
Hij probeerde me gerust te stellen, maar ik zat met een knoop in mijn maag in de wachtkamer. OP een gegeven moment voelde ik me net wat rustiger, komt er een man uit de kamer met een mega ijszak op zijn wang. Krijg ik me daar de lachstuip. Spanning natuurlijk, maar kon echt niet meer ophouden met lachen.
UIteindelijk viel de ingreep mee, was goed verdoofd, kies ging er met veel moeite uit en de chirurg ga me gelijk dat ik me had laten doorsturen, gaf aan dat de tandarts het nooit had gered. De beste man moest de hele kies in stukken snijden en vervolgens wortel voor wortel eruit snijden. Was daar best lang mee bezig omdat ervoor nog een kroon zat die natuurlijk niet mocht afbreken.
Gisteravond kwam de pijn op, heb de nodie pijnstillers al geslikt en denk deze ook vandaag nog nodig te zijn.
Helaas kwam ik er gisteren achter dat ik mijn gouden oorbellen op het plankje bij het foto apparaat heb laten liggen. Ze hebben voor mij veel emotionele waarde en zijn ook apart voor me gemaakt.
Gisteravond nog gebeld naar het ziekenhuis, de afdeling was er niet meer, maar de receptioniste heeft een zuster opgeroepen die voor me op de afdeling heeft gekeken. Zelagen niet meer op de plek waar ik ze had neergelegd. Mijn hoop is nu dat de assistente ze in een laatje heeft gelegd. Deze werkt in een ander ziekenhuis vandaag. Heb er net naartoe gebeld en ze zouden haar proberen te vinden, dan word ik terug gebeld.Spannend dus.
Vanmiddag komt de juf van dochterlief op bezoek. Het huis moet dus spik en span zijn beneden. Daar gaan we zo dus wat aan doen. Kamer is bijna netjes, alleen moet de vloer weer gezogen en gesopt. Daarna wil ik ook dochters kamer spik en span maken vandaag. Lekker alles van de muren trekken en lekker even flink soppen.
Ik ben de hele week vrij geweest en had weer veel meer willen doen. Maar de week is voorbij gevlogen.
NU de laatste dagen nog goed benutten....
Een fijne dag allemaal.

4 opmerkingen:

grenouille zei

Wat fijn zeg dat je de kaakchirurg nu achter de rug hebt en de kies eruit is. Hopelijk heb je niet te veel napijn.
Hoop dat de vinder van jouw oorbellen ze weer netjes aan jou teruggeeft

Gewoon Vlijtig zei

Succes vandaag met de pijn. Gelukkig is dat weer achter de rug. En hopelijk krijg je je oorbellen terug.

Anoniem zei

Zo, dat is weer achter de rug, moet je maar denken!Misschien nog "even" napijn, maar daar kom je ook wel weer over heen. Opluchting zeker? Het zit je ook af en toe niet mee, he? Nu weer de oorbellen kwijt! Hopelijk worden ze weer gevonden!
Was het bezoek van de juf gezellig?
Fijne vrije dagen verder!
Groet, Tineke

huis tjokvol zei

oo wat erg he die kaakchirurg,ik moet nu nog 2 keer,ik heb het maandag laten doen en nu nog steeds erge pijn,ik heb vanmorgen nog gebeld en het kan wel 4 tot 5 dagen duren die pijn,ppfff,ik hoop voor je dat je je oorbellen weer terug vind,echt balen zeg,ik duim met je mee