Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 19 augustus 2012

Zon, zee en strand.

Gisteren en vandaag weer lekker de hand op de knip gehouden. We zijn heerlijk naar t strand geweest. Want wat is nu lekkerder metdit wer. Gratis genieten. Geen parkeerkosten of iets dergelijks.
Gisteren een kan koffie en een kan heet water mee en een fles ranja. VAndaag een extra fles ranja, we hadden deze beide gisteren in de vriezer gedaan. KOelt ie gelijk lekker de koelbox. Verder heb ik gisteren nog een lekkere pan verse soep gemaakt. IK heb een thermoskan schoongemaakt met soda, dot heeft er een nacht ingestaan met heet water. Vanmorgen goed uitgespoeld en vandaag hadden we ook lekker verse soep en witte bolletjes mee.
Vanavond gaan we nog een keer bbq-en, want gisteren na 1 hamburger was de honger al over.
Das nog eens goedkoop. Manlief heeft vandaag dochter nog wel getrakteerd op een ijsje. Verder doen we kalm aan. Moet nog 6 dagen tot mijn salaris en weet dat ik in de min sta.
Vrijdag liet mijn auto me weer in de steek, staat nu bij de garage waarschijnlijk is het de dynamo. Verder moet hij ook nog apk gekeurd worden. Hopenlijk doorstaat hij de test.:-)
Volgende maand wil ik meer de hand op de knip gaan houden, de maanden juli en augustus zijn echt voorbijgevlogen en ook is het geld uit mijn portemonnee gevlogen. Verder wil ik in september eens gaan lijken wat er allemaal mijn huis uit kan. Langzamerhand kom ik om in mijn spullen. Het huis is dichtgeslibt. Alle kasten zitten vol en daar moet nu echt eens iets aan gebeuren. Ik moet mezelf nu een shcop onder de kont gaan geven wil ik alles straks makkelijker kunnen bijbenen met twee kinderen. Dus ik ga koken met wat er in huis of in de tuin staat. Ik ga de vriezer leegeten  en de aanrechtkasten leegeten. Verder ga ik makkelijker afstand doen van zaken waar ik al langer dan een jaar niet naar heb omgekeken en die ik dus ook niet echt nodig ben.
Wish me luck! Nu nog even kijken waarik mijn spullen makkelijk kwijt kan. Niet alles hoeft immers in de container...

2 opmerkingen:

LLMM zei

Hier eten we vaak ook maar weinig met BBQ-en; doordat het allemaal wat langer duurt, eet je rustiger en zit je veel sneller vol. Inderdaad heel voordelig!

Vlijtig Liesje zei

Ik heb in de vakantie ook een geldlek gekregen, en nu gaat de hand weer op de knip. Wij eten vandaag ook uit de diepvries, en ook morgen! Ik heb vandaag bewust geen boodschappen gedaan om te bezuinigen. Eerst maar eens eten wat we nog hebben.