Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 6 augustus 2012

Weer thuis

Gisteren uit bed gelijk begonnen met het opruimen, het was toen nog te doen ivm de warmte.
Om tien uur hebben we de huurbaas erbij gehaald en de beste man wilde niet eens controleren of we het netjes hadden achtergelaten. Had ik me daar zo druk voor gemaakt, nee hoor geintje.
We wilden tot een uur of zes zwemmen en daarna gaan rijden. Maar dochterlief kon haar draai niet meer vinden in het zwembad en we hebben rond half twee besloten om maar direct in de auto te stappen. De auto afgetankt en nog even gekeken of we een lekkere bak cappucino konden krijgen, maar helaas was het cafe dicht.
We hebben hard doorgereden vannacht, waren in 12 uur thuis inclusief de stops, files etc onderweg. Wel weet ik gelijk weer waarom we anders 's nachts altijd rijden. Het was nu redelijk druk op de weg en veel mensen die plat op de rem gaan staan als het iets regent.
Ik heb weinig meegenomen uit slowakije dit keer. Ondergoed voor dochter in overvloed, mede doordat ik elke keer verschoonde ivm de krentenbaard en verder wat hempjes voor manlief.
Heb nog even in dubio gestaan bij riecker schoenen, maar de maat die ik nodig had die was er niet meer of ik vond net dat model niet leuk.
Het gaat goed met de krentenbaard, ziet er nu allemaal rustig uit. Kuurtje afmaken en dan hopen dat het niet alsnog op ons overslaat.  Hoor van  allerlei kennissen dat ze het van de kinderen hebben gekregen en heb 1 plek op mijn been die ik zelf niet kan zien waarvan mijn man denkt dat het een muggenbeet of zo is, maar ik twijfel.
GA  nu lekker aanlezen en straks de boel weer opruimen hier in huis, zo kunnen we de draad weer oppakken..\

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn dat je dochter goed opknapt.
Mijn zoons hebben vroeger diverse keren krentenbaard gehad en wij hebben het nooit gekregen. Extreem voorzichtig waren we ook niet en mijn weerstand was ook niet super. Dus denk dat het wel meevalt. Al is het natuurlijk altijd handig om het bij jezelf in de gaten te houden.

Groetjes, VeggieMo

LLMM zei

Fijn dat ze opknapt en volgende keer gewoon weer 's nachts rijden ;-)

Anoniem zei

Had vorig jaar zelf last van tekenbeet en bleek later toch de ziekte van Lynne, heel vervelend. daar moest ik aan denken toen je man zei dat je een plek had op je been. Mijn beet leek eerst op een muggenbeet. Ik zou het in de gaten houden. Gr. Anne