Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 13 augustus 2012

Ritme

Vandaag weer naar t werk, had moeite om de draad weer op te pakken, maar na drie uurtjes was ik vergeten dat ik weg was geweest. Hard aan de slag en doorgaan.
Verder heb ik vandaag gebeld met de verloskundigenpraktijk. Ik mag donderdag over twee weken een echo komen maken. Eerst zou het 6 september worden, maar nadat ik had verteld dat we echt blij waren dat het na drie jaar was gelukt gaf ze me aan. Oh dan is het allemaal extra spannend, ik ken het heb het zelf ook meegemaakt. Aankomende week was te risicovol gaf ze me aan, omdat ik dan de kans liep dat het hartje nog niet zou kloppen. dan zou ik alleen maar ongerust worden. Dus de week erop is het geworden. Op de één of andere manier denk ik dat ik het eerst moet zien. Merk wel dat ik steeds sterker geuren waarneem. Kan geen zwarte koffie meer zin, ben nu de hele dag dan ook aan de thee. Moet nog steeds vaak naar het toilet. Heb wel het idee dat ik minder lang misselijk blijf en dat eea op de juiste plek aan het zakken is. Waar ik de eerste week echt een gevoelige onderbuik had is dit gevoel nu ook weg.
Nog twee weken en dan heb ik dus iets gezien. Hou jullie op de hoogte.

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk hoor, en wat spannend! We wachten in spanning af....
Groet, Tineke.