Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 22 augustus 2012

er hangt weer 20 man aan mijn been

Getver heb weer eens zo'n dag. Gister op t werk was het erg rustig.Ik heb daarom vandaag maar eens een extra vrije dag gevraagd. Met het idee dan kan ik eens lekker thuis aan de slag. Maat het is weer eens kl*** ik kom niet vooruit al is het nog zo. Alles kost me moeite en ben echt niet vooruit te branden. Moet nadenken bij elke stap die ik zet.
Vanmorgen de auto opgehaald, schade 600 euro. APK en een nieuwe dynamo erin. Alsof je een emmer leeggiet. Hadden ze mee ook nog gematst gaven ze aan, want en gedeelte hebben ze als garantie afgedaan. Nou weet niet hoor....
Ik moet nog aardappels halen voor vanavond en dan eten we bloemkool met aardappels, heerlijk.
Heeft iemand trouwens nog een tip voor fruitvliegjes. HEb helaas geen azijn of appelsap staan anders had ik dit met een beetje dreft erbij op t aanrecht gezet. Mijn moeder heeft haar bakje al helemaal vol.
MOet de prullenbak eerder legen.
Vandaag kan ik ook nog behoorlijk wat aardbeien plukken. Doe ik maar vlak voordat ik ze opeet.
Morgen mag ik voor de echo. Vind het allemaal superspannend.....

4 opmerkingen:

TIO zei

inderdaad heel spannend!!
Hier steek er binnen al een goede week geen vuilzakje mee in de bak,alles moet meteen naar buiten door die vervelende vliegjes, nu alweer amper last van.

Vlijtig Liesje zei

In ons vorige huis hadden wij ook altijd last van fruitvliegjes. Dat is hier op het platteland wonderlijk genoeg dan weer minder. Maar hier stikt het wel van de gewone vliegen en muggen.

Anoniem zei

ik heb gehoord dat een sinaasappel met kruidnagels erin goed helpt tegen fruitvliegjes, ik heb het zelf nog niet geprobeerd,maar lijkt me een poging waar, kost niet zoveel, en ruikt sowieso lekker dus baat het niet dan schaadt het ook niet.

Anoniem zei

Ik weet niet wat er verandert is, maar bij ons zijn van de een op de andere dag bijna alle fruitvliegjes vertrokken.

EG