Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 11 augustus 2012

Dagje apenheul

Heerlijk gisteren met oude buren een dagje naar apenheul geweest.
We hebben beide een jaarkaart en staan met een 45 minuten in Apenheul. Hebben een mooie plek gevonden om de auto gratis neer te zetten dus daar verder ook geen kosten meer voor.
Drinken hadden we voldoende bij ons. ter plekke hebben we nog patat en kroketten gegeten. 2 kroketten met patat voor 4,95 euro. De kinderen hebben een portie gedeeld. Volgende keer er zelf even aan denken dat ik een bakje met saus meeneem. Want dat tikt wel lekker aan als je dat er zelf allemaal los bij besteld. doen we de volgende keer dus anders. :-)
Het is wel lekker ontspannen lopen als je een jaarkaart hebt, want het was gisteren druk in het park, maar daar waar hele mensenmassa's liepen daar liepen we snel door. Zien we na de vakantie nog wel een keer.
Het is erg leuk om te zien dat er vergeleken bij de vorige keer heel veel kleine aapjes bij zijn gekomen. Ook ontdek je elke keer weer andere soorten.
Wat me wel opvalt is dat ze elke keer als ik ze op de foto wil zetten ze hun kont naar je toedraaien.
Vandaag de eerste dag zonder misselijkheid opgestaan. Wat is het moeilijk zeg om het nog voor je te houden. Volgende week ga ik bellen zodat ik een afspraak krijg met de verloskundige. Hoop dat ik dan gauw mag komen. Zo'n fotootje maakt toch dat je het allemaal meer beeldend voor je ziet.

Fijn weekend allemaal. Ga zo verder met mijn woonkamer die echt bijna helemaal showroom klaar is. Heb bijna alles van de plek afgehaald vanmorgen en gezogen en gedweild. Ook ben ik de laatste tegels aan het ontdoen van de laatste kalkspetters van het schilderen van mijn muur, kan er echt van genieten dat het straks aan kant is.
Als ik de kamer klaar heb buffel ik denk ik maar even door met het toilet en de gang en dan is beneden aan kant.Heerlijk.
Zien we morgen wel of we de bovenverdieping nog even doen. Zou wel lekker zijn als alles is opgeruimd voordat we volgende week weer moeten werken.

Geen opmerkingen: