Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 11 juli 2012

Vandaag

Vandaag de laatste dag werken voor de baas. Had deze week een makkelijke week. Ik moest maar twee dagen op komen draven, gisteren een dag en vandaag weer een dagje, ook nog je want ik heb het laatste uur vrij gekregen.
Lekker dus. Morgen in huis aan de slag. Ben bijna bij met het strijkwerk al ligt er nog wel was om gewassen te worden. Zodra ik thuis kom gelijk doen dus. Des te eerder ben ik er weer vanaf. Morgen wil ik de bovenverdieping echt een grote beurt geven dan kan ik die bijhouden tot de vakantie.
De benedenverdieping is redelijk op orde, daar is het een kwestie van even om me heen kijken en een aantal zaken weer op de juiste plek terug te leggen.

Verder hoop ik vandaag dat sns reaal nog zin heeft om te stijgen, neem mijn pas en edentifier mee, zodat ik kan toeslaan als ik de winst weer hoog genoeg vind. Heb nu 16 euro winst, maar hoop er nog iets meer uit te kunnen slepen.:-)
Gisteren was mijn hele portefeuille 100 euro in waarde gestegen. Nu maar eens hopen dat ie die waarde vasthoudt, moet immers nog een 5000 ero terug verdienen met het geld dat nu in de beleggingspot zit. Dit is bijna 50%. Heb dus nog wat werk te doen...Nou ja gunstig voor onze belastingaangife denk ik nu, hoef er ook geen vermogensrendementsheffing over te betalen nu.
JA je moet ergens positivisme vandaan halen.:-)
Nou nog lekker even mijn thee drinken en dan op naar t werk.
Wat gaan jullie vandaag doen?

1 opmerking:

Ipie zei

Vandaag eerst een beetje rommelen in huis, dan samen met echtgenoot bloed geven bij Sanquin en daarna nog even naar de Zweedse woonwinkel om gordijnen voor 1 van de kinderen te kopen.