Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 23 juli 2012

sunny monday

Net de hele kamer gezogen, het zweet gutst me van t hoofd, maar wil niet klagen. Wilde eigenlijk het bed nog verschonen, maar dat ga k niet redden voordat ik naar t werk moet. Mag dus wachten tot morgen met het risico dat ik alleen mijn bed opnieuw moet opmaken.
Morgen ga ik de spullen pakken voor mij en dochterlief. Dochterlief was vanmorgen pas om half negen wakker.Kijk daar kan ik best mee leven in de vakantie.
Het aanrecht is glad, de vaatwasser kan weer vol aan nadat ik hem heb leeggehaald en alles weer in de kast heb gezet. De kippen hebben voldoende eten en drinken.
Vanavond de schilder, manlief belde dat hij vanavond thuis is als er niets tussenkomt. Lekker kunnen we nog even samen verder met het opstellen van de vakantielijst.
Portemonnee moet nog uitgemest, al die klantenkaarten ed haal ik er ltijd uit voor de vakantie. wordtie dan gestolen dan ben ik dat allemaal niet kwijt.
Ook de auto mag weer uitgemest, help hoeveel weken geleden deed ik dat ook nog?
Maar nu snel onder de douche en me klaarmaken voor t werk.
Ik moet nog een maaltijd halen als t niet lukt bestel ik maar chinees op kosten van de zaak. Hebben we morgen ook met twee man genoeg aan.

Geen opmerkingen: