zondag 15 juli 2012

Opruimeritus

Vanmorgen met moeite me uit bed gesleept. Dochterlief heeft ons heerlijk laten uitslapen tot half negen, na wat te hebben voorgelezen is ze nog even weer op de eigen kamer gaan spelen.
Manlief en ik dummelden nog wat verder. Tegen half tien wilde ze naar beneden en zijn we ook uit bed gegaan. Daarna is dochterlief vst eprik op zondag lekker bij paps op schoot naar Lucky Luke aan t kijken.
Toen dit was afgelopen allemaal hurry up kleren aan want we hadden een verjaardag. Toen we daar weg kwamen was de buurman beizg met het opruimen van de schuur, dit hadden wij gisteren willen doen, maar het weer wilde niet meewerken, he heeft hier de hele dag flink geregend.
Dus vanmiddag ook maar de stoute schoenen aangetrokken. Manlief heeft grotendeels de schuur opgeruimd en ik heb de benedenverdieping gedaan. Vanavond voordat we naar bed gaan moet ik hem nog dweilen en als het zo blijft als nu dan is alles prima aan kant. Nu hopen dat het zo blijft.
Vanmorgen de douche al lekker aan kant gemaakt. Vanavond even een doek door de wc
Denk dat ik morgen de hal en onze slaapkamer pak om dinsdag die van dochterlief en de strijkkamer te doen.
Doordat manlief ook begon merkteik dat ik ook zin kreeg om iets te doen. MIsschien toch vaker samen even de schouders eronder zetten.
Het voelt nu in ieder geval heel erg lekker. MIsschien dat ik straks nog wel even de schoffel door de tuin haal.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind het ook lastig om in m'n eentje grote klussen aan te pakken; als ik het samen met mijn man doe, heb ik echt het idee dat we vliegen! Ook al is hij met iets heel anders bezig, bijvoorbeeld een fiets repareren, en ik ben dan de administratie aan het ordenen. Tegelijkertijd iets goeds voor de gezamenlijke huishouding doen voelt super!

Siebrie