Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 24 juli 2012

Muur bijna wit

De schilder heeft onze muur bijna wit, en daardoor schijnt de zon in en buiten mijn huis.
De kamer lijkt een meter breder, heerlijk gewoon.
Heb lekker het bed in de wasmachine gegooid, lekker fris alleen moet ik hem er vanavond in mijn eentje opmaken. Manlief belde me net dat hij niet thuis gaat komen.
De tuin is al half gesnoeid, heb voor dochterlief nog even een badje gehaald bij de action. Voor 2,79 euro veel plezier. Neem er van de week nog 1 mee en dan voor de vakantie van volgende week. Kan ze zich lekker vermaken.
Gisteren op het werk chinees besteld. Daar hebben we mooi vandaag nog genoeg aan en wellicht morgen manlief ook nog wel.
Ben nu via mijn bank aan het pinsparen, je spaart dan elke keer 1 of 5 of 10% van het bedrag dat je pint automatisch naar je spaarrekening. Ik heb nu gekozen voor de 1%, omdat ik eerst eens wilde kijken hoe het ging. Aangezien we de afgelopen maand kalm aan moesten doen op de rekening en ik geld cash van mijn ouders had gekregen heb ik deze maand zo goed als niet gepind. Spaarsaldo is dus niet zo hard gegaan. Kijk het nog even aan en dan kijk ik of ik ga verhogen naar 5%.
Ga zo lekker buiten in de zon zitten. Heerlijk even genieten totdat de schilder komt.

Geen opmerkingen: