Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 27 juli 2012

laatste bericht

Hallo allemaal,
Morgenavond gaan we op vakantie. Heerlijk een week weg met mijn gezin en als het heel goed bevalt kan het maar zo zijn dat we nog uitbreiden. Er zit nl niemand anders nog achter in het huisje.
Ik moet het hele huis nog weer door en vandaag komen mijn ouders lekker bij me eten. Dus datwordt even flink aanpoten.
Dochterlief kreeg op de valreep nog even last van zonneallergie. Dus nog even een paar dunne flutbloesjes zoeken om mee te nemen.
Husbie mag vandaag nog werken dus komt alles (zoals gewoonlijk) op mij neer. Geef niet onderga mijn lot gelaten. Heb nu alle deuren wagenwijd open om frisse lucht te vangen. Kamertemperatuur is nu 22.9 en komt van 24.8 af.
NU de muur wit is kan ik veel luchtiger denken.. Heb een boek van iemand gekregen voliot leven met hooggevoeligheid. Gisteren ongeveer tien bladzijden gelezen en ik herken er veel in.
Al denk ik dat ik mezelf bewust heb laten indutten op dit vlak om er niet bekaf van te worden.
Ik pak inderdaad veel meer signalen op dan een ander en kan vaak binnen 3 seconden voelen als er iets met iemand aan de hand is.
Heb nu al vier keer gemerkt dat ik bij wildvreemde mensen een bepaald gevoel krijg en die dan binnen een jaar komen te overlijden. Vind het nu doodeng. Ben eigenlijk heel nuchter en wil alles kunnen verklaren, maar dat lukt hierbij dus niet.
Door het denken af te vlakken krijg ik minder prikkelingen, maar toch ben ik regelmatig dusdanig overprikkeld dat ik doodmoe ben. HEt boek gaf me al een stukje duidelijkheid waardoor dit komt.
Interessant dus. Verder neem ik lekker drie dikke pillen mee op vakantie, want een geleend boek vind ik niet fijn om mee te nemen. Dus dat moet nu even een week wachten. Maar zonder leesvoer kan ik echt niet op vakantie. Lekker lezen aan het zwembad even in een andere wereld.
Ik verwacht op vakantie niet te kunnen bloggen, maar we nemen wel de laptop mee. Even afwachten dus.
Nou ga koffers pakken, manlief heeft dit trouwens wel voor hem zelf gedaan nadat ik had aangegeven dat wanneer dit niet zu gebeuren we gewoon niet gingen. haha.
Fijne dagen voor jou en voor een ieder die je lief is.
Geldover

11 opmerkingen:

TIO zei

Heel veel plezier!!!

Caro zei

Fijne vakantie!

Vlijtig Liesje zei

Fijne vakantie gewenst!

Ipie zei

Vroeger had ik ook zonne-allergie. Ik gebruikte hiervoor Contralum Ultra, een smeersel wat ik via de huisarts kreeg.
Calendulan lotion verzacht ook, dit is handverkoop.

inrustigvaarwater zei

Fijne vakantie, ook voor manlief en dochter!

Zuinigaan (Aaf) zei

Veel plezier!

Henriette zei

Jullie een hele fijne en goede vakantie gewenst en geniet lekker.

Anoniem zei

Fijne vakantie gewenst!
Hopelijk heb je daar ook lekker weer!
Groet, Tineke

Chaootje zei

Fijne vakantie en geniet er lekker van!

Moneypenny zei

Ik hoop dat je een super fijne vakantie hebt!

geldover zei

het is hier boven de 40 graden, maar gelukkig wel met wind erbij dus tot nu toe goed uit te houden bij het zwembad.