Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 9 juli 2012

Bonusdag

Vandaag nog een dag vrij, heerlijk zo'n bonusdag.
Ik heb de eerste was al aan de lijn hangen. Het regende hier gisteren pijpenstelen en eerlijk gezegd had ik nog een kater van de bbq van zaterdagavond. We hadden er één met de buurt. Aan het begin van de avond wilde voor mij de stemming er maar niet in komen en ben dan ook om half negen naar huis gegaan.
Dochterlief en husbie waren er nog. Om tien uur wilde ik dochterlief ophalen omnaar bed te gaan, maar deze was nog zo wakker dat ik wel in de gaten had dat het hem dat niet werd. Dus me maar weer onder de buren begeven. Toen stonden we bij de naaste buren en werd het toch nog gezellig, zo gezellig dat we om laf twaalf besloten het feest aan onze kant voort te zette'n.
Dochterlief bij de buuf op t logeerbed, al waar ze nog tot half twee wakker was.
Het feest eindigde tegen een uur of drie. Toen dochter weer opgepakt en naar ons eigen bed gegaan.
We waren zondag dus behoorlijk brak, want dochter was er om 8 uur 's morgens wel weer.
Ze had zaterdagmiddag geslapen, omdat ze toen al nijna omviel van de slaap.
Gisteren dus een dagje aangelummeld en nu heb ik energie voor tien, dus daar ga ik maar eens gebruik van maken.
Ik ben al met de dochter naar de dokter gegaan, dacht gebruik te kunnen maken van het inloopspreekuur, helaas zat dat al vol. Dus moge we om tien uur weer.
Dochter heb ik voor vanmorgen afgemeld voor school. Vind dat dat wel een ochtend moet kunnen.
Anders blijf ik heen en weer sjezen en daar heb ik dus geen zin aan.
He vhips het zonnetje komt er ook nog bij.
GA gauw aan het werk des te eerder kan ik lekker met een boek op de bank gaan zitten.
Fijne dag allemaal.

1 opmerking:

grenouille zei

ja, dat is dan wel weer jammer he met kinderen dat als ze heel laat naar bed gaan, ze niet laat weer opstaan!