Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 29 juni 2012

Wat gaan we vanmiddag doen?

Nog even snel door t huis heen en dan lekker klaar voor t weekend.
Ik heb er echt zin in, al heb ik nog geen echte plannen gemaakt.
Zondag hebben we verjaardagsvisite van een neefje. denk dat het wel gezellig wordt. Hoop dat we buiten kunnen zitten. Voor morgen heb ik nog niets op de planning, behalve dat ik manlief even snel naar de winkel laat gaan om zijn boodschappen te halen, we hebben verder alleen brood nodig volgens mij.
Wanneer ik mee ga zie ik altijd van alles en dat schiet niet op met mijn plannen om zo min mogelijk in huis te halen.
Het ontrommelen van mij nhuis schiet ok niet op. Ik kan (nog) nergens afstand van doen. Maar eens even kijken wanneer me dat beter lukt. Heb er vaak tijden van. Vanmorgen nog wel even een schld ingelost bij mijn vader, die had voor vaderdag wat gekregen dat ik zo voor het grijpen had, maar is net als ikzelf gek op leverworst van een slager hier in de buurt. Die heb ik vandaag opgehaald, nadat ik eraan herinnerd werd doordat ik bij iemand iets over vaderdag las.
De maand juli is bij ons de verjaardagsmaand bij uitstek, geloof dat we er zo'n 12 hebben. En nog een bruiloft van een collega van manlief. Heb nog weinig kadootjes in mijn kast staan dus dat wordt creatief denken.:-)
We gaan op mijn verjaardag met vakantie, dat is aan het einde van de maand. Houd ik mijn verjaardag wel als we terug zijn. Hopenlijk kan ik een mooi kado vinden in Slowakije. Zo niet dan maar geen kado. Heb eigenlijk ook niets waar ik echt op zit te wachten.
Ben bang dat de hypotheekaflossingsmeter deze maand geen gift meer gaat ontvangen, of ik moet nog een eurekamoment krijgen over zaken die bij nader inzien toch op marktplaats mogen en kunnen.
Deze gelden gaan sowieso door naar de meter. Ik wil na de vakantie eens even goed kijken naar onze vaste lasten per maand en geld wat er ongemerkt uitvliegt. Wil hier nog meer overzicht in aanbrengen. We leven absoluut nu ook, maar in vele gevallen nog steeds wel erg gemakkelijk. Daar manlief en ik een pensioengat hebben van 7 jaar en ik die echt niet wil blijven werken als manlief al lekker klaar is wil ik hard aan de toekomst werken die ik graag dan hypotheekloos wil ingaan. Dan moet het met die financien ook allemaal wel goed zitten.
En inderdaad je moet ook nu  niet op elke dubbeltje gaan letten, maar weet zeker dat we echt nog kunnen besparen zonder dat we het direct voelen in de protemonnee. Kwestie van de juiste keuzes maken.

Geen opmerkingen: