Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 15 juni 2012

Somber buiten

Het logje dat hieronder staat heb ik gisteren al getikt... Hoezo kom ik niet op gang. Het is hier echt somber en donker buiten en het drupt ook een beetje. Wanneer het herfst zou zijn zou je niet vreemd staan te kijken. Ik herhaal voor mezelf, ik heb zin in het huishouden, ik heb zin in het huishouden, ik heb zin in het huishouden. Maar het wil nog niet echt lukken. Heb ondertussen wel weer een witte was op de kook gedraaid en nu zit het dekbed van dochterlief er in met badhanddoeken. Manlief vroeg me gisteren of het huis vandaag aan kant kon zijn als hij thuiskwam. Moet eerlijk zeggen, was de eerste keer dat ie erom vroeg en het was ook echt zo'n zooi dat ik hem geen ongelijk kan geven. Ik heb de voorkant van de kamer al opgerommeld vanmorgen, straks de stofzuiger erdoor, de achterkant is ook al redelijk netjes, daar moeten nog even de punten op de i. Ik heb mijn slaapjurkje nog aan, heb mezelf een lekkere douche beloofd wanneer ik klaar ben. Kan ik die gelijk ook aanpakken. Onze container zit tot aan de nok toe vol. Ik kan dus niet al teveel weggooien op dit moment. Vanmiddag ga ik met dochterlief naar circus renz, ik kan kaartjes voor de helft kopen. Dochterlief vroeg al een half jaar naar mama wat is een circus. Lijkt me wel leuk dus om met haar heen te gaan. Ik neem als consuminderaar lekker eten en drinken mee.:-) Ik vind het allemaal wel sneu. Vorige week hebben we even bij de dieren gekeken en we kwamen erachter dat er nog geen honderd mensen binnen zaten. Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat er geen circus meer bestaat. Van zo weinig mensen kun je geen dieren onderhouden laat staan je eigen salaris uitbetalen. Ik hoorde van een medewerker dat ze eigenlijk naar een andere plaats zouden trekken, maar dat lukte niet vanwege het vele water, de vrachtwagens zouden helemaal vast komen te zitten. Hoop dat ik kan genieten vanmiddag. En nu, nu geef ik mezelf een schop onder mijn gat en ga ik echt aan t werk....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jammer, dat het weer zo'n regenachtige maand juni is. Hoewel, gisteren was het redelijk lekker weer.
Leuk om eens met je dochter naar het circus te gaan, ik ben benieuwd hoe jullie het vinden?! Veel plezier dus!
Groet, Tineke

LLMM zei

Dit soort dagen richt ik me vooral op binnen, want daar is het veel lekkerder om te zijn!

Vlijtig Liesje zei

Het is inderdaad herfstachtig buiten, maar ik houd daar wel van. Ik vind het dan binnen zo gezellig! Ik ga straks lekker met een boek op de bank, en een kop thee.