Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 20 juni 2012

Problemen met mijn laptop

Even een berichtje vanachter mijn mans laptop. De problemen met internet explorer en rare meldingen dat er fouten op de pagina zijn beperken zich niet alleen tot blogger, ik heb ze ook wanneer ik inlog op marktplaats. Maar even kijken hoe ik dat weer ok krijg.
Ondertussen is het nu 1.10 uur ik kan niet slapen. Werd vanavond na een half uurtje slapen op de bank wakker in de veronderstelling dat het ochtend was, nadat ik al klat stond met de sleutel van de auto wist ik dat er iets niet goed zat, het was wel erg warm buiten voor dit tijdstip. Waahhh, ik mag nog naar bed, met moeite wakker gebleven tot 21.00 uur en wat denk je voel me bekaf, maar kan de slaap niet meer vatten.
Heb even een rondje facebook gedaan en heb nog een mooie spreuk gevonden.
Er zijn altijd mensen die stenen op je pad zullen gooien. Jij kiest echter wat je met die stenen doet. Bouw je er een muur of een brug mee. Jij bent de regisseur van jouw leven.
Heerlijk zo'n tekst om over na te denken.
Hebben jullie dat ook dat een zin je zo ineens kan grijpen?
Bij mij blijft favoriet Geluk is niet alles willen hebben, maar genieten van dat wat op je pad komt.

Geen opmerkingen: