Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 28 juni 2012

helaas geen strand....

Het werd helaas niet warm genoeg voor t strand, wel is het hier erg broeierig. Benieuwd wat het weer vanavond gaat worden.
Manlief heeft me al gebeld dat hij vanavond (alweer) niet thuis komt. Is de gehele week nog niet in huis geweest. (Baal enorm, maar wel goed voor t salaris van volgende maand zullen we maar zeggen)
We hebben vanmiddag al een lekker bakje soep gehad en vanavond hebben we de pasta.
De auto is nog steeds dezelfde puinbak als vanmorgen. Wellicht dat ik die straks nog even doe, maar ben blij dat ik in ieder geval niet de enige ben gezien jullie reacties.
Ik heb het idee dat ik de hele dag op halve kracht loop, maar zolang ik nog loop ben ik daar zelf best tevreden mee. Alsof er tien man aan mijn benen lopen te trekken. Krijg zelfs mijn boek niet uit, terwijl ik normaal zo'n lezer ben en ik hoef nog maar een bladzijde of tien. Misschien lukt het vanavond als dochterlief op bed ligt.
Vanmorgen heb ik nog citroenmelisse gekookt, dat staat nu te trekken, heb ergens een recept gelezen dat dat drie dagen moet staan. Het ruikt wel lekker. Hoop dat het straks ook lekker gevonden wordt.
Net nog even een enquete van panelwizard ingevuld. Ik zie dat er nog steeds mensen zich aanmelden via mijn link. MIjn dank daarvoor. Al met al loopt hierdoor mijn spaarpotje lekker op. Ik hoop dat die van jullie ook lekker oploopt. Net weer 7 vragen dus weer 70 cent verdiend. NOg geen tien sec voor bezig geweest. Heb me afgemeld nu voor moneymiljonair, omdat ik dat echt teveel spam voor te weinig geld vind.
Hebben jullie een beetje een productieve dag gehad?

Geen opmerkingen: