Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 6 maart 2012

Onder invloed

Momenteel ben ik sterk onder invloed van medicatie.
Ik heb watten in mijn hoofd en alles wat ik doe gaat drie keer langzamer dan normaal. Niet dat ik veel doe. Vannacht last van buikgriep en daardoor moest ik elk half uur uit bed. Uiteindelijk ben ik tegen de morgen in slaap gevallen en werd ik tegen half één vanmiddag weer eens wakker. Toen scheen het zonnetje lekker en heb ik het dekbed dat ik vannacht in de machine had gedaan lekker buiten opgehangen, deze is dus lekker buiten gedroogd vandaag.

En dan nu het tweede gedeelte van mijn blog typ ik op mijn eigen laptop. Jemig wat tikt dat lekker weg zeg. Veel fijner dan die van manlief die minder gevoelig is en dus nog al eens een lettertje vergeet te tikken.
Ik heb direct een nieuwe batterij besteld voor mijn laptop. De reden was dat ik nogal abrupt had afgebroken, ja geen keus als mijn oplader er net niet helemaal ok inzat dan viel ie al uit. Nu een nieuwe oplader en alles opnieuw laten installeren, schade 113 eurootjes. Straks nog de nieuwe oplader van rond de 60 euro, maar dan kunnen we weer full speed vooruit.

Waar ik verder enorm blij van word is dat Teunie heeft besloten om door te gaan met haar blog. Heb haar echt enorm gemist en ben zo blij dat ze haar verhaaltjes weer de wereld in wil sturen, ik vind haar echt een voorbeeld voor velen.

1 opmerking:

LLMM zei

Bij mij doet mijn laptop het ook niet meer als hij niet aan de stroom zit, maar omdat ik hem toch meestal thuis gebruik, vind ik dat niet zo erg, dan ga ik geen nieuwe batterij kopen.