Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 15 maart 2012

Huis poetsen

Ja hoor het is weer eens zover. Mijn huis moet gepoetst.
Morgen ga ik nl. naar Barcelona en de rest van mijn gezin blijft thuis. Wil ze wel een beetje netjes achterlaten natuurlijk. NIet vergeten om de instapkaarten te printen vanmiddag even bij mijn schoonouders. heeft er weer eens geen zin in. Lastig ding.
Nog even de laatste was in de machine. Wanneer alles aan kant is wanneer ik weg ga mag ik ook verwachten dat het netjes is als ik maandag thuiskom.
Dinsdag moet ik direct weer werken dus t zou wel fijn zijn.
Straks nog even mijn fototoestel opladen en mijn schijfje leegmaken dan heb ik dat ook lekker klaar.

Heb trouwens vorige week lekker in het leven bonnen ontvangen. Er stond voor mij niet veel bijzonders in. Hebben jullie er nog leuke aanbiedingen in gezien?
Misschien dat ik ze wel op marktplaats zet.:-)

2 opmerkingen:

LLMM zei

Succes met poetsen! En Lekker in het leven ken ik niet, maar ik koop eigenlijk toch niets meer dat niet strikt noodzakelijk is (=eten en drinken), dus voor mij zou het toch niets zijn :-)

Holly Hobby zei

Barcelona is mooi. Maar pas goed op voor zakkenrollers. Ik ben er een keer beroofd midden op een druk plein en niemand stak een poot uit.