Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 4 maart 2012

Aankomende week nog geen laptop.

Aankomende week zit ik nog zonder laptop, wilde hem gisteren ophalen,maar de winkel was dicht. Balen dus. MIsschien dat ik van de week nog even naar het huis van mijn broertje rijdt, die heeft er nl. nog één in huis liggen en die is er van de week toch niet.
Ik ben momenteel zwaar aan de medicatie voor mijn jeuk. Kan de aandacht dus niet goed erbij houden. Het voelt weer even als overleven ipv leven.
Maar ik weet ook dit is waarschijnlijk met een paar dagen weer over. Gelukkig maar, er zijn ziekten zat waarbij je er elke dag veel meer last van hebt.
Ik ga nu proberen om andere blogs te lezen....
Mocht er ergens een vreemde tekst in mijn stukje staan, heb het nu 5 keer over gelezen, danweten jullie waar het aan ligt.

2 opmerkingen:

LLMM zei

Sterkte!!! En hopelijk houd je het nog even uit zonder laptop!

Vlijtig Liesje zei

Balen zeg, een leven zonder laptop. Sterkte met de jeuk!