Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 3 februari 2012

verbruiksmanager

Heb net even de verbruiksmanager van Essent ingevuld die het eindelijk eens deed.Ik was bang dat we ernstig moesten gaan bijbetalen.Nu de zonnebank erbij en ik heb een half jaar niet echt opgelet.
Tot mijn verbazing gaf ie aan dat we veel minder verbruiken en dat we 322 euro terugkrijgen als we zo doorgaan. Voorschot staat op 181 euro en er werd geadviseerd hem naar beneden bij te stellen naar de 135. Ik kies hier bewust niet voor, krijg straks liever terug dan dat ik moet bijbetalen.
Is er gelijk weer een nieuw potje voor de spaarrekening.:-)

Verder ben ik vanmorgen naar de chiropracticus geweest, zoals ik al verwacht had zat alles weer vast. Ik slaap onrustig lig in een verkeerde houding in de bank te slapen, omdat ik naast manlief mijn rust niet krijg en ben verkrampt nog van mijn astma aanval eerder. Alles heeft een beurt gehad vandaag. Nou hopen dat t even zo blijft.

Na de chiropractie dacht ik even de stad in te kunnen voor een ander zwempak voor dochterlief. Nou heb alle winkels gehad, de H.ema had haar maat niet, ben er wel gezwicht voor het ontbijtje van een euro.Was zo koud, lekkere kom rooibosthee erbij.:-)
Alle andere winkels hadden alleen bikini's. En ik vond het al zo gek in het zwembad dat er zoveel kinderen een bikini aanhadden midden in de winter.
Volgende week maar eens verder kijken bij de kringloop of op het www.

Het begint hier nu echt te sneeuwen, zag dat we een plas in de buurt hebben waar al op geschaatst kan worden. Misschien dat ik vanmiddag nog even met dochter ga kijken, ze heeft de schaatsen al dus dan moet je ook even oefenen.

3 opmerkingen:

LLMM zei

Wat een geluk, hopen dat je straks een mooi bedrag terug krijgt!

Bloem zei

Hier sneeuwt het ook. Fijne motsneeuw.
Wat betreft de energierekening: ik kies voor bijbetalen, dan trek ik de rente zelf en niet het energiebedrijf.

Anoniem zei

Voor beiden is wat te zeggen, of het voorschot helemaal omlaag zetten,zo laag mogelijk en het verschil daarin elke maand op een spaar rekening wegzetten, of inderdaad blijven betalen en straks een leuk bedragje terug ontvangen, voor beiden wat te zeggen natuurlijk, in ieder geval heerlijk dat jullie wat terug krijgen.