Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 8 februari 2012

Nog 1 dag werken....

Ik ben bang dat er hir wer een griepje of verkoudheid aan zit te komen. Ik heb een zern keel, mijn neus zit verstopt of loopt en ook mijn ogen tranen aan de lopende band. Gelukkig hoef ik alleen vandaag nog maar naar het werk en heb ik vrvolgens weer weekend. Merk dat ik wer helemaal inkak.
Ik heb het idee dat mijn man gelukkig net weer een beetje aan het opkanppen is,maar ikblijf hem wel nauwlettend in de gaten houden, omdat ik niet wil dat hij te vroeg begint.
Nou ja even een kam door mijn haar en dan snel in de auto.
Fijne dag vandaag en tt vanavond.

3 opmerkingen:

Lisa zei

Veel beterschap!!

Gewoon Greet zei

Hoop dat het niet doorbreekt en je je snel
weer beter voelt.
liefs

Anoniem zei

Mijn remedie: een glaasje kruidenbitter achterover slaan (bijvoorbeeld Jagermeister, maar er zijn ook goedkopere), neus spoelen met zout water en vroeg met een kruik naar bed.

Beterschap!
Siebrie