Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 15 februari 2012

Het eerste geldverspillende monster verslagen

Goedenmorgen,

ik heb vanmorgen mijn eerste consuminderding al weer gedaan. Zelf gezorgd dat ik eten meeneem naar mijn werk. Eigenlijk ben ik nog heel erg moe, omdat ik gisteren een late dienst had en vanmorgen een vroege. Meestal trakteer ik mezelf dan op een maaltijd op t werk. Maar zo DUUR. 5 euro is meestal niets en je heb dan eigenlijk maar 1 belegde pistolet met een beker vers sap. Heb nu twe appels in de tas gestopt en een fruitsalde. Fruit zat op de fruitschaal dus kom de dag er wel mee door. Tevens goed om even weinig koolhydraten te eten, vole me er veel fitter door.
Vanavond moeten we nog even kijken wat we doen. Of manlief gaat koken of hij trekt een fondueschotel uit de vriezer welke ik ooit een kocht op de datum voor drie euro. :-)
Ik laat me verrassen. Ben gelukkig om half vier weer vrij,omdat ik vanmiddag met dochterlief naar het zwembad toe mag gaan voor weer een zwemles. HEb er gewoon zin in, omdat ze het zo leuk doet.
Nou fijne dag allemaal, ga nog even snel mijn kop thee opdrinken en dan weer an der arbeit.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Goeiemorgen Geldover,

Volg je al een hele tijd,leuke blog!
Hier word ook alles meegenomen, als ik eten aan het koken ben maak ik mijn lunch klaar, moet er toch bij blijven en aanrecht is toch een ,,rommeltje,,!

Groetjes Karin.

LLMM zei

Mooi, dat heb je maar vast weer binnen! Ik ga niet zo vaak weg, maar als ik wegga, probeer ik ook steeds vaker eten mee te nemen of (voor kortere afspraken) gewoon al 'vol' te zitten. Het scheelt toch weer.

inrustigvaarwater zei

Ja, wij nemen ook onze eigen belegde broodjes mee. En altijd een flesje water, vult ook als je tussendoor trek hebt.
Werk ze!

Anoniem zei

Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen toch?
Nu nog de andere helft en jou dag kan niet meer kapot.