Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 9 februari 2012

Geschrokken

Vandaag moet dochterlief dus naar de glijbaan en moest ze dus lekker warm een broek aan met de skibroek erover heen. Ik kon geen geschikte broek in de kast vinden dus liep ik de strijkkamer op.
Ben me echt rot geschrokken. Al zou ik onder de zonnebank willen dan kan niet want manlief heeft hier de afgelopen dagen ook alle was gewoon bijgegooid. Ook niet even kijken of je wat zo opgevouwen in de kast kunt leggen natuurlijk.
Dus nu heb ik allemaal extra werk omdat alles lekker gekneuterd op elkaar ligt. Balen dus.
Vandaag is mijn mams jarig, vandaag dus weer geen strijk denk ik.

3 opmerkingen:

Marjon zei

ah, af en toe zou je je man ook onderin de wasmand willen frommelen. Bah. Even flink uitbalen en dan met goede moed er tegenaan! Succes, Moepsje

Trudy zei

He gets zeg! Nou, veel sterkte met de strijk dan maar!!

inrustigvaarwater zei

Gefeliciteerd met je moeder!

Morgen weer een nieuwe (strijk)dag.