Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 14 februari 2012

Bijna bijgeslapen

Vannacht echt eens flink bijgetankt.
Nadat ik gisteren weer last kreeg van jeuk overal heb ik mijn medicatie toch maar ingenomen. Resultaat was dat manlief me vanmorgen om tien uur nog uit bed moest trekken, omdat ik nog steeds sliep. Gisteravond gewerkt en ik heb denk ik rond half 1 de tablet ingenomen.
Dat zo'n klein pilletje zoveel met je lichaam kan doen.Ben nu nog een beetje dizzy.
Ik moet vanavond ook nog werken en indien nodig laat ik manlief me wegbrengen en ophalen. Ik kan echt merken dat ik nu mijn diepere slaap bereikt heb, mijn huid ziet er ook een stuk beter uit.
Voel ik me gelijk ook zoveel beter. Kan ook niet anders, want zonder de medicatie had ik het gevoel de hele dag een kolonne mieren op mijn lichaam te hebben.
Vanavond eet ik op t werk een bakje chiliconcarne uit de vriezer. Heerlijk...kan me er nu a op verheugen.
Vandaag de dag van de liefde....wij doen daar niet aan. Heb toevallig al meerdere bossen rode rozen op de vaas staan. Een grote bos die ik twee weken geleden aan manlief gaf. De rode rozen kwamen niet uit en blijven net zo als ze waren toen ik ze gaf. Maar toen ik het van de week aangaf omdat ik voor een vriendin een bos bloemen kocht kreeg ik nu een bos rozen gratis erbij. Dus daar moet mijn Valentijn het mee doen.
Valentijn is nu weer naar de dokter, zijn longen laten controleren en om te kijken naar een evt ooronsteking.
Nou fijne dag allemaal, ik ga me klaarmaken om zo te gaan werken

1 opmerking:

LLMM zei

Werkse vandaag, fijn dat je even een keer goed door hebt kunnen slapen!