Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 2 januari 2012

Zijn er nog mensen die lid willen worden van panel wizard?

Per vraag krijg je 10 cent en wanneer je je aanmeldt krijg je 1 euro. (en ik krijg ook per aangemeld lid een euro.
Omdat men er zeker van wil zijn dat ik alleen mensen aanmeldt die ook willen heb ik wel je emailadres nodig...
Dus wil je het dan kun je me mailen via geldover@live.nl. Wanneer je hier even een berichtje plaats dan lees ik hem uit. Deze mailbox wordt anders niet zo vaak gelezen...

Alvast bedankt voor het aanmelden dames....ga ik straks op deze wijze mijn hypotheek inlossen??

8 opmerkingen:

LLMM zei

Ik ben al lid, dus helaas...

Alynia zei

You've got mail ;-)

Anoniem zei

Je hebt mail

Anoniem zei

Ik wil ook, ik heb je gemailed.

Maaike zei

En ook ik heb je gemaild

Anoniem zei

Hallo,
Als je inlogt op je account van PanelWizard kun je klikken op het icoontje vriendenwerving. Als je dan klikt op wervingslink zie je een linkje dat je kunt kopieren naar je blog. Iedereen die zich via dat linkje aanmeldt spekt jouw spaarpotje (en van henzelf). Dat scheelt wat extra werk ;-) Je kunt ook rechtstreeks op Facebook plaatsen. Vragen? Mail me gerust. Steven Noordam van PanelWizard (noordam@panelwizard.com)

Anoniem zei

zie mail!

geldover zei

Heb Steven gemaild, eea loopt nog niet goed, wellicht kan ik maandag een directe link plaatsen