Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 11 januari 2012

wat is er met het spaargeld gebeurd?

Voor de oplettende meelezers. Mijn spaarsaldo is naar beneden gegaan...
De reden, heb vandaag mede dankzij het spaarloon weer 1400 euro ingelost op de hypotheek. Ik mag nog ongeveer 4850 inlossen dit jaar om geen boeterente te moeten betalen. Nou met de belastingteruggave gaat dat wel lukken.
De rest ga ik straks sparen zodat ik alvast een buffer krijg om op 01-01-2013 gelijk zoveel mogelijk te kunnen overmaken, Dit gaat me dan ook het grootste voordeel opleveren.
Ik ga dus de spaarmeter aanpassen naar 4850, wanneer ik deze behaalt heb zet ik er wel een nieuwe bij voor de spaarrekening voor volgend jaar.
Ik heb de smaak nu echt goed te pakken!!!!!!!!!
Joehoe financiele vrijheid in zicht.

Langs deze weg wil ik ook alle mensen die zich via de wervingslink van panelwizard hebbben aangemeld echt oprecht bedanken.
Mocht jij me ook blij willen maken, :-)


http://tinyurl.com/7fg6jcd


Ik heb van de eerste mensen die zich via de mail hebben aangemeld nu de euro's op mijn spaarrekening bij panelwizard geboekt staan en daar wordt ik nou blij van.

Geen opmerkingen: