Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 19 januari 2012

vandaag dan toch even op koopjesjacht geweest

vanmorgen moeders gebeld en samen toch nog even gekeken of er iets van mijn gading bij zat. Ik heb me redelijk kunnen inhouden. Schade 7 euro. Wat had ik ervoor? Armbandjes veelkleurig met mooie houten kraaltjes 3x voor 37 cent. Voor mijn man een shirt met col. 1,50 euro. 2 paar maillots, waarvan 1 ergop de groei, maar goede kleusamen 1.50 euro. een leuke hello kitty klok voor 1 euro, gaat in de cadeautjeskast. Twee hamdjes voor mezelf voor 1 euro, lekkere felle kleurtjes voor onder saaie zwarte shirts, feluren ze de boel mooi op.
Het meeste was er al uit gaf de kassiere aan. Ik ben toch blij dat ik nog leuk heb kunnen slagen en deze uitspatting gun ik mezelf dan maar.
Merk wel dat eenmaal de portemonnee getrokken ik weer makkelijk met mijn portemonnee rondzwaai, moest langs de lidl voor een pot honing, maar kwam er bijna 35 euro armer weer uit. Zal morgen even kijken of ik de bon kan vinden, gekocht uit mijn hoofd, aardappelen xxl aktie, heb net wat geschild voor morgen , maar ze hebben veel blauwe plekken. Verder twee xxl zakken cocktailnootjes voor manliefs verjaardag volgende maand. een pot honing, zak andijvie er was geen krop helaas. Spekjes, xxl hamburgers, een paar trekkingsokken afgeprijsd naar een euro, 3 xxl flessen douchefris, rijstewafels, zak perssinaasappelen, bos tulpen, het regende zo hard en werd er even bij van toen ik ze zag...zak uien om thuis weer tekunnen janken, ook xxl pak kaas met 30%korting, scharreleisalade met 30% korting, al bedenk ik me nu dat ik die waarschijnlijk zelf lekkerder en goedkoper had kunnen maken.Pak xxl frikandellen.
Morgen dus keihard de hand weer op de knip. We hebben vandaag nog een keer kip met saus gegeten die we de dag ervoor ook hadden, tussen de middag hebben we een hamburger op brood gegeten en lekker gebakken uien op brood. Vind dit heerlijk als het kouder wordt en het kost geen drol, uien bakken, beetje paprikapoeder en wat curry erover, manlief wilde me eerst weer terug hebben naar de iwnkel voor de champignons, maar de consuminderaar won het en zei Nee we eten alleen uien op brood.
Voor morgen hebben we voldoende in huis, zaterdag zal er weer brood en groente gehaald moeten worden, of we moeten zondag weer rode kool uit de vriezer eten. Wordt dus nog bekeken, groente als ik iets lekkers en goedkoops zie, anders uit de vriezer...

1 opmerking:

Anoniem zei

Haha, ik heb ook maar een zak andijvie meegenomen omdat er geen krop te bekennen was, maar ipv tulpen nam ik de hyacinten.