Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 5 januari 2012

Slapen en toch weer 4 euro verdiend vandaag

Vanmiddag ben ik in bed gekropen, was t zat om de regen tegen de ramen aan te horen en zien slaan en toch nog weer wat geld waarvan ik zo goed als zeker weet dat ik het aan mijn spaarsaldo kan toevoegen. 2 euro voor een waardecheque die ik te koop had gezet op marktplaats, en de eerste twee mensen zijn nu volwaardig lid van panelwizard, das ook weer twee euro. Ik had een reactie dat er een makkelijker manier moet zijn middels een link waar iedereen zich op kan aanmelden, maar kan de link tot nog toe echt nog niet vinden.
Zodra ik deze heb zal ik niet nalaten om deze op mijn blog te zetten, er moeten nog heel wat stenen van mijn huis aan de bank betaald worden. ( Ik zit er serieus over na te denken om het aantal stenen aan de buitengevel te gaan tellen)
Zodra ik het geld daadwerkelijk op mijn rekening zie staan zal ik het geld bijschrijven op de hypotheekspaarrekening.
Ik leer mezelf nu aan om alle stekkers uit de stopkontakten te trekken van apparaten die ik niet gebruik. En de zonnebank die ga ik alleen nog in het weekend gebruiken. Het aquarium gaat alleen aan als we thuis zijn en 's nachts ook uit.
Ga zo even lekker de kamer opruimen, heb aan t eind van de middag koekjes met dochterlief gebakken, ze waren te lekker vandaar dat ze ze mee mocht nemen naar opa en oma. Beter voor mijn lijn en heb genoeg in de kast.;-) Vandaag doperwten en wortelen gegeten met de minihamburgers, had ineens geen zin in soep, maar wilde ook geen aardappels schillen, dus heb ik aardappelpuree gemaakt met een pak houdbare melk die eigenlijk tot september 2011 goed was. Goed geroken en geproefd alvorens ik de puree heb aangemaakt. Niks mis mee. Ga straks met het laatste nog een beker anijsmelk maken. Het winkelen in mijn eigen kasten bevalt me prima. Denk dat manlief op zoek moet naar groente in de supermarkt, aangezien ik alleen nog een pot bruine bonen zie staan, deze eet ik alleen als chili con carne dus dan moet er nog eea door aan paprika, wortel, prei en dat soort zaken. Kan hier beter nog even mee wachten, want maak altijd een grote pan met porties voor in de vriezer, en die vriezer die wil ik nu juist graag eerst leegeten.
Morgen nog een dagje werken en dan lekker weer weekend. Hoop dat t weer iets rustiger wordt. Zou graag naar t zwembad willen zondag met manlief en dochter, maar met zulke storm blijf ik thuis en laat ik ons eigen bad vollopen. Verder weer niks uitgegeven vandaag.

Geen opmerkingen: