Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 26 januari 2012

Rustig dagje

Vandaag rustig aan gedaan. Ben wel naar de supermarkt geweest en de schade was 13 euro. Daarvoor een pond gehakt, paprika's, xxl doos champignons, shoarma, kilo prei, 15 eieren,pot tomatenpulp (had eigenlijk stukjes tomaten gewild)drie primula's en de rest ben ik vergeten maar kan morgen het bonnetje er nog even bij pakken.
Ik wilde nl lekker chili con carne maken, had nog een pot bruine bonen staan, uien had ik ook in huis en nog twee zakjes kruiden, ooit eens meegenomen uit Duitsland. k heb het tussen de middag klaargemaakt, zodat de kruiden lekker door konden trekken. Vanavond lekker gegeten, drie maal twee porties in de vriezer en nog twee porties voor mijn moeder. Morgen toch maar eens een bonnetje maken om te kijken wat de prijs per maaltijd dan wordt. Er kon zeker door tien personen van gegeten worden.
Voor morgen gaat het iets met prei worden, wat weet ik nog niet. Vlees moet in ieder geval uit de vriezer komen, als ik er geen zin in heb morgen dan heb ik broodjes shoarma achter de hand, het vlees maak ik zelf aan met ui, champignons en de paprika die ik over heb.
Zag dat er al weer iemand heeft gereageerd op panelwizard, mijn passieve inkomen is niet zo heel erg groot, maar elke dag verdien ik iets met de a.d.v.e.r.t.e.n.t.i.e.s op de site of met panelwizardof moneymiljonair. En elke cent is er één zullen we maar zeggen. Ik heb de maandelijkse automatische overmaking nu op 200 euro per maand gezet, dit is het geld dat ik bespaar door de extra aflossingen die ik in het verleden al gedaan heb plus het geld dat anders naar de spaarloonrekeningen ging. Voor komende maand staat het aanvullen van de 'gewone' spaarrekening op de planning. Alleen extra's die ik dus 'bijverdien mogen naar de hypotheekspaarrekening', ik ben benieuwd wat er op mijn pas gaat komen.
Morgen weer een nieuw blogje.

Geen opmerkingen: