Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 10 januari 2012

Lekker gewerkt vandaag.

Mijn werkdag was vandaag zo voorbij. We waren heel erg melig met zijn allen en dat scheelt een hoop.
Vanavond zit mijn man ook weer naast me op de bank en dat zorgt voor een nog beter humeur. Beetje jammer dat ie opsporing verzocht aan het kijken is. wordt daar op de een of andere manier altijd naar van.
Dus laptopje er maar weer bijgepakt.
We hebben ondertussen ook bericht van het hypothekenfront. Ik zal eea in de ticker bijwerken. Het nieuwe maandbedrag wordt nog beter dan ik verwacht had 1189 euro, scheelt 70 euro vergeleken bij de eerste keer dat we de hypotheek betaalden, tel daar de 100 euro die we minder betalen aan spaarpremie per maand bij op en kassa.
Van de week stel ik het bedrag dat ik elke maand automatisch laat overmaken naar de hypotheekaflossingsrekening ook in op dit bedrag en dan is het kringetje weer rond.

1 opmerking:

LLMM zei

Gaat goed met de hypotheek, voor je 't weet ben je er zo vanaf!