Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 9 januari 2012

Give away

Jaja zit ik alweer achter die laptop, terwijl ik eigenlijk aan het opruimen moet. Maar vannacht toen ik weer eens wakker lag, bedacht ik iets. Ik wil op zoke naar een give away die ik op mijn blog zet. Hoe kun je eraan meedoen? wanneer je mijn give away de moeite waard vind laat je een reactie achter, dat is niet het enige, daarna ga je op zoek naar iets anders wat jij wilt weggeven. Het lijkt me namelijk super als het een soort van sneeuwbaleffect krijgt. Mocht je bv een boek ontvangen, dan zou je ook als je hem niet meer opnieuw gaat lezen alsnog weer als nieuwe give away kunnen aanbieden voor een ander.
Ben benieuwd hoe lang we kunnen doorgaan met doorgeven.

Ik ben eruit, het wordt een ketting, de kleuren komen wellicht niet helemaal duidelijk over de bolletjes zijn lila.
Wie o wie biedt een andere give away aan?
Geef dus reactie met je naam en welke give away jij ervoor wilt aanbieden. Ik kies dan naar wie de give away toe gaat en bij we vervolgens dus allemaal weer opnieuw een andere give away kunnen aanbieden.
Zullen we zeggen dat we er tot zondag de tijd voor hebben om te reageren? Zondag is voor mij een dag dat ik zeker weet dat ik wel even tijd heb voor de laptop. Al gaat dat steeds beter, merk ook dat mijn bezoekersaantallen aan het stijgen zijn en mijn advertentieinkomsten, dus dat motiveert me steeds meer, haha. Heb ondertussen ook 40 volgers zie ik, leuk vind het fijn om te weten wie meelezen.

Geen opmerkingen: