Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 3 januari 2012

de hand op de knip

Vandaag de hele dag de hand op de knip gehouden. Ik heb niets uitgegeven. Ben zelfs niet naar de winkel geweest om eten te halen dat ik op mijn werk kon declareren.

Ik ga ook proberen om morgen niets uit te geven. Ga zo het eten voor morgenavond vast uit de vriezer halen. Dan weet ik dat ik niet voor morgenavond weer iets anders uit de winkel haal. Ik heb het brood op, maar heb nog rijstewafels en crackers uit t kerstpakket, deze moeten nu eerst op.

Moet ook nog hard aan de slag met mijn tien consumindertips per dag die ik voor mezelf aan het opschrijven ben. T valt niet mee om deze zo uit mijn blote hoofd op te schrijven. Op mijn werk denk ik er ook even aan en mocht ik dan een tip vinden dan schrijf ik die even snel op een briefje voor in mijn broekzak.

Heb vandaag weer een drukke dag op mijn werk gehad, ben zo ongeveer leeg gezogen door de klanten. Vroeg naar bed en morgen lekker uitslapen dus.

Geen opmerkingen: