Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 28 december 2011

Gisteren gewerkt voor de baas en vandaag voor mijn gezin

Ben nog steeds erg moe en wellicht weer tegen overspannen aan. Sta soms te zwalken op mijn benen en neem soms ook echt bewust time outs om niet letterlijk van mijn benen te vallen.
Gisteravond heel erg rustig aan gedaan op mijn werk. Ik had er echt de puf niet voor en ook mijn collega's vonden het allemaal wel best en we waren meer met elkaar aan het praten dan dat we aan het werk waren. De motivatie om met zijn allen weer als team door te strijden tot het einde is er nu wel weer. Bijna iedereen was bekaf de feestdagen in gegaan. Dit was achteraf ook de grootste reden dat ik er geen zin in had.
Ik kan me de reacties dan ook goed voorstellen van de mensen die anoniem hebben gereageerd, maar ik ga mijn gevoelens niet onder stoelen of banken steken.
Ik heb vandaag bijna de hele bovenverdieping gedaan. Morgen hoop ik de badkamer aan te pakken en de wc beneden en wellicht nog de woonkamer. Kan ik zaterdag met mijn man de zolder en wellicht nog een stukje van de schuur opruimen en dan vind ik het mooi voor dit jaar. Volgend jaar is één van mijn plannen om veel af te voeren naar een rommelmarkt voor een goed doel. De eerste week van januari gelijk maar bananendozen ophalen bij de supermarkt.
Dan nog even een update over mijn gewicht, was vanmorgen weer aangekomen, 127,4 kilo.Vandaag weer veel water gedronken en niet meer gesnaaid, wellicht heeft de op handen zijnde maandelijkse periode ermee te maken dat ik zoveel ben aangekomen.
Ik heb tot nu toe van mijn huishoudgeld een 7 euro opgemaakt, dit was voor het avondeten op mijn werk, nou ja ik heb het daarvoor gedeclareerd, nog 18 euro in de knip dus....

Geen opmerkingen: