Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 30 december 2011

Bijna klaar voor t nieuwe jaar

Gisteren de hele ochtend in de weer geweest om nog een idkaart voor dochterlief te scoren. Schoolfoto's hadden ent niet het juiste formaat, was toch eerst heen gereden om te laten keuren. Heb toen al wel vast een nummertje getrokken, toen ik terug kwam van de fotograaf hadden we nog 6 mensen voor ons.Vandaag beneden lekker opgeruimd en de laatste boodschappen gedaan. Ook de was is op een klein beetje strijk na aan kant.
Ben dus bijna helemaal klaar voor t nieuwe jaar. Heb een kant en klare rundvleessalade opgelekkerd door er zelf twee guodreinetten en een klein uitje bij door te doen. Er ligt drie kilo kip klaar om gerookt te worden. Verder twee zak kant en klare oliebollen van de lidl gehaald. Het bier ligt koel.
Vanavond trouwens nog twee keer een gourmetschotel gescoord voor 4 euro bij de aldi. Ze waren nu voor de helft van het geld. Volgende week dus maar gourmetten.
Morgenavond krijgen we visite en deze gaf aan( net als mij met de kerstdagen)de zin nog te moeten krijgen. Had ook van de week hommeles op t werk gehad. Gaf al aan dat ik met hetzelfde probleem met de kerstdagen zat, maar dat ik het uiteindelijk best gezellig heb gehad. Het kost alleen even energie om je er toe te zetten.( Die je soms voor je gevoel even niet meer hebt)
Hij neemt vis en vissalade mee.
Alles is lekker geregeld en ik verwacht dat we uiteindelijk wel een gezellige avond en nacht zullen hebben. Ze blijven ook slapen.
Ik heb het niet gered met de 25 euro van de week. Vanmiddag 20 euro bij de lidl. Dit kwam met name doordat ik nog een leuk kado zag voor 8 euro en vanavond bij de aldi hadden we voor een 40 euro, maar ook hier zat veel nonfood bij, geurkaarsjes voor een euro, heb er 8 van meegenomen. Leuk met een handdoek om weg te geven. Een opdraaizaklantaarn, 3 euro.Geurolie met houten staafjes drie euro.
Volgende week geen pinpas meer gebruiken, maar alleen cash. Dan moet ik het echt met 25 kunnen doen. twijfel nog of ik nog de stad inga voor de sale. Voordeel is dat ik vaak veel kado's voor weinig kan scoren. Nadeel dat ik vaak ook weer van alles voor mezelf zie, waarvan ik plots vind dat ik het nodig heb.

Nou ga jullie een heel goed uiteinde wensen en tot in het nieuwe jaar.

Kan bijna niet wachten totdat het zover is, mag dan lekker weer aflossen. Het geld wordt z.s.m. overgemaakt.;-)

Geen opmerkingen: