donderdag 15 september 2011

Vervolg..

Een dag later, maar we gaan weer verder. Ik heb een heel fijn weekend achter de rug. Er was een leuke rommelmarkt met de opbrengst voor meisjes in Ghana meen ik. Ik merk dat ik verzadigd raak. Kwam met niet al teveel thuis, een klein tupperware bakje in de vorm van een taartpunt, deze zocht ik nog om fruit mee te geven voor mijn dochter, mijn dochter vond de knie- en elleboogbeschermers waar ze naar op zoek was en ook nog van Barbie in het roze, vorige week had ze een paar rolschaatsen gevonden op de rommelmarkt. (Met een zoekopdracht voor haar wordt het voor haar ook leuk om mee te gaan)Verder had ik nog een minikerstboom voor op de kamer van dochterlief en twee paar strandstoeltjes met van dat textileen doek wat mooi blijft.En dat alles voor 4,50 euro. Goed geslaagde dag dus. Zondag voelde ik me minder al mijn zenuwen stonden op spanning, er kwam weinig uit me. Op een gegeven moment hebben we besloten uit eten te gaan en mijn mans neef ging mee met de kinderen. We hebben gezellig gezeten, maar doordat ik zo gespannen was kon ik het geluid slecht filteren wat me dus heel erg moe maakte, ook had ik last van de strepen op de weg als mijn man er met de banden opreed, werd er echt misselijk van. Dan weet ik dat ik heel erg kalm aan moet doen. 's Avonds lekker met manlief gelummeld op de bank en de volgende dag was ik er weer helemaal.
Heb dochterlief naar school gebracht en vervolgens heb ik de kelderkast weer toonbaar gemaakt. Alles eruit, sopdoek erdoor en alleen dat erin waarvan ik denk het ooit nog eens te gaan gebruiken. Krijg gewoon lucht als ik nu de kast weer opendoe. Ook de schoenenkast opgeruimd en nagekeken, zomerschoenen weer naar boven en de winterschoenen staan nu klaar.
Gisteren heb ik lekker de auto opgeruimd en de ramen gelapt. Manlief mag zaterdag de bovenverdieping doen. Alles zit onder de spinnenpoep, bluch en aangezien ik het enge beesten vind stel ik het steeds uit.
De badkamer heb ik vanmorgen gedaan, straks nog even een paar wassen draaien en de woonkamer echt soppen en dan heb ik mijn portie voor vandaag wel gedaan.

Geen opmerkingen: