Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 19 september 2011

Buzzzzz....

Ook een verwenmomentje voor jezelf?

http://www.youroc.nl/

Via bovengenoemde link kun je een gratis proefsample aanvragen.
Ik ben een van de 3500 gelukkigen die dit produkt mag uitproberen.
En ik moet zeggen dat het me serieus goed bevalt. Heb het zaterdag mogen ontvangen en merk dat ik het een verslavende creme vind. Ik die nooit iets op mijn huid smeer dan de zalven die ik van de dokter heb voor mijn eczeem. Heb een hele problematische huid en kan dan ook lang niet alles verdragen. Ook is ie vaak zo droog dat alles binnen een paar seconden wegtrekt en ik nog niet het gevoel heb dat ik iets gebruik. (gisteren bv bij massage met olie door manlief moest er drie keer olie aangebracht worden voordat het hielp.) Deze creme bevalt me goed doordat er geen hele vettige laag achterblijft, maar ik toch het gevoel het dat ie voedt en er ook een zachter gevoel van mijn huid ontstaat.
Nu las ik net dat de adviesprijs 24 euro voor een potje is. Dat gaat me dan wel zeer doen in mijn portemonnee. Je hebt er niet al te veel van nodig heb ik gemerkt, maar denk dat ik toch al snel een potje of 6 per jaar zal gebruiken. Nog maar eens even een anchtje over slapen dus.
De smaples die ik bij mij kit heb ontvangen zal ik uitdelen aan collega's die het vanwege de stress even niet meer zien zitten, biedt ze evt aan het er bij ze op te smeren voor extra ontspanning.
Kortom eerste indruk van het produkt, het ruikt heerlijk, voelt voor mijn huid heel erg fijn aan, krijg er geen vreemde vlekken van, geeft geen branderig gevoel, een aanrader, grote minpunt is voor mij de prijs, maar als dit nu wel goed verdragen wordt en ik doe lang mee dan is het voor mij het overwegen waard.
Mocht jij het ook willen testen, leuk, vraag een sample aan en voel je vrij om middels een reactie op mijn blog te laten weten wat jij ervan vindt.

1 opmerking:

Singlemam zei

Ik heb hem ook gekregen via de buzz en ik moet zeggen dat het voor mij niets is. Ook gekozen voor de droge gevoelige huis variant. Want mijn huis is erg gevoelig en soms wat droog. Door de creme lijkt mijn huid juist weer erg vet. Deze is duidelijk voor een drogere huid dan de mijne. Ik weet niet waar je woont maar wellicht is het de moeite om het op te halen, gezien de hoge aanschafprijs?
Ik woon in grensgebied Gelderland/Overijssel