Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 3 juli 2011

Eén kuiken en ze heet Lala

Dacht toch echt dat ik jullie al over ons nieuwe kuiken verteld had, maar eht lijkt erop dat mijn bericht niet is opgeslagen. Kan hem ook niet als concept terug vinden. Sinds vorige week maandag is er uitbreiding van onze veestapl. Onze Lala is geboren. Ondertussen groet ze al heel erg lekker en mag ze elke avond even uit het hok om bij ons in huis te zijn. Ze rent dochterlief achterna als die haar roze slippers aan heeft. Zo leuk.
Ben er echt helemaal weg van.
Andere keer komen de foto's deze staan nl op mijn laptop, maar helaas weer problemen met de voeding en dus kan ik alleen in de auto met de oplader laden. Zit toch niet al te ijn dus weinig mails van de week en weinig nieuws.

Fijne dag nog
Geldover

3 opmerkingen:

CasaDiMama zei

Kan een foto niet afwachten!

nieuwe levensstijl zei

Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Leuk zeg, en ook voor jouw dochter.
groetjes NLS

Anoniem zei

geldover, gaat alles nog goed met je?
groetjes NLS