Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 2 juni 2011

rommelmarkt

Vandaag naar een rommelmarkt in t Harde geweest, het was er enorm druk en warm. Wel gezellig. Weinig gekocht, eigenlijk alleen wat voor dochterlief, twee dvd's van k3 en een armband. Na de tijd nog wat gedronken bij een kennis. Het was wel gezellig. Het is me nu te warm buiten. Heb net nog even op de beurs gekeken, het is nog steeds een slagveld met mij naandelen. KOn het niet nalaten bij een aantal dagen dalende beurs toch weer bij te kopen. 200 stuks sns reaal en 315 stuks spijker.De laatste heb ik bijgekocht omdat ik er nu zoveel verlies op heb, wanneer ze dan weer wat stijgen speel ik eerder quitte.Het blijft een beetje gokken natuurlijk.
Had eigenlijk vergeten voor vandaag eten in huis te halen, maar er stond nog groentesoep met wat belegd brood erbij heb je ook al snel genoeg.
GA kijken of ik nog even wat kan slapen.

Geen opmerkingen: