Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 27 juni 2011

De kuikens laten op zich wachten

Zondag was toch echt de 21e dag en hadden we kuikentjes moeten krijgen. Het is dus nog niet gelukt. Wel weten we zeker dat er in minimaal 2 van de vier eieren nog een kuiken zit. De kip was van het nest af en we hebben de eieren even in een bakje met water gelegd. Twee eieren bewogen duidelijk. Afwachten dus, het wordt weer een spannende dag vandaag.
Gisteren hebben we het hele zwembad weer uitgeboend en weer vol laten lopen met water, we kwamen erachter dat we over twee weken al vakantie hebben en het duurt wel even voordat het water op temperatuur is.
En dan mijn aandelen, helaas verkeerd gegokt. op swedisch automobile het eerdere spijker, ik heb alleen op dit gedeelte nu al 4000 euro verlies. Vrijdag waren er berichten dat ze misschien bankroet zouden gaan en kelderde de koers. Heb er zelf echter niets van vernomen, dus kon niet op tijd ingrijpen om mijn verlies te beperken. Op dit moment staan er wat gunstigere berichten voor Spijker dus wellicht dat ze iets bij trekken, Ik mag het hopen.
GElukkig kwam zaterdag per post dat we een spaarplan uitgekeerd krijgen, we voelen het dus niet al te hard. Dit bedrag viel me een dikke duizend euro mee, we hebben hem op het juiste moment afgekocht blijkt nu.
Over tien minuten gaat de beurs open, hoop dan dat ik even de kop erbij kan houden en nog wat kan repareren.
Verder heb ik al lekker de was in de lijn hangen, de helft vand e kamer is gedaan, nu de andere kant nog en dan vind ik het mooi geweest voor vandaag. Om half één word ik op t werk verwacht en ben dan rond half tien weer thuis. Morgen nog zo'n warme dag hoor ik overal. Maar eens kijken wat dan echt moet. ben immers woensdag en donderdag ook vrij. Vrijdag laatste werkdag voordat ik lekker een maand thuis mag genieten.

Geen opmerkingen: