Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 27 mei 2011

Geen weekend weg, maar dagje weg.

Kon er echt de moed niet voor opbrengen om vandaag de tent op te gaan zetten.
Het hoosde hier anmorgen toen ik wakker werd. Manlief was de auto al aan t inpakken en gaf ook al aan we lijken wel gek. Nog even overwogen we om in een huisje te kruipen. Dochterlief was het immers beloofd. Opeens besloot ik een leugentje om bestwil, L. de camping heeft net gebeld we mogen niet komen, het is weer is veel te slecht.
En.. ze slikte het voor zoete koek, helemaal toen ik haar aanbod dan met haar te gaan zwemmen. Aldus gebeurde, we zijn naar de Beerze Bulten gereden en daar heeft ze toch een hele leuke dag gehad, omschakelen kostte ons nog geen 5 minuten. We hebben mijn auto ingepakt laten staan, hebben de zwemtas eruit gegrepen en zijn weggereden. Nu allemaal moe en uitgeput, dochterlief ligt op bed, we konden haar zo uit de auto in bed liggen.
Heb net ons dekbed maar in de was gegooid, wilde ik eigenlijk na ons weekend weg doen, maar deze meid slaapt vannacht lekker thuis.
Mocht het morgen alsnog stralend weer worden dan rij ik alsnog naar de camping toe en ga ik weer met dochterlief zwemmen, maar als ik heel eerlijk ben dan denk ik dat we lekker thuis blijven. Ik ben namelijk al moe zonder al het gejakker....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Een weekendje thuis opladen kan ook heel lekker zijn. Gr. LZV

nieuwelevensstijl zei

He geldover,
Toch leuk dat jullie er een leuke dag van hebben gemaakt.
is het misschien een idee om jouw bloed te laten natrekken, gezien jouw moeheid?
groetjes NLS

Michelle zei

Je hoeft niet altijd een weekendweg te gaan om een leuk weekend te hebben, dit klinkt als een erg fijne dag. Camperen lijkt me ook een stuk vermoeiender dan bijvoorbeeld een hotelovernachting boeken, maar dit is natuurlijk wel misschien wat prijziger.