Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 19 mei 2011

En voor de verandering weekendje weg geboekt.

Volgende week gaat manlief met vriend naar de trekkertrek. Bluch, haha.
KOm ik vandaag toch een leuke mail in mijn box tegen, weekendje roompot voor dat weekend je betaald allen de toeristnbelasting en een toentje reserveringskosten. Voor mij en dochter precies 20 euro, kijk je kan ook kiezen voor een weer en annuleringsverzekring maar aangezien me die 12 euro zou kosten om wellicht 20 euro terug te krijgen heb ik deze maar geskipt. Haha. Als het echt ijpenstelen regent ben ik een keer 20 euro kwijt.
Ik denk dat ik met een klein bijzettentje ga, niet veel werk met het opzetten dan. Heb er echt zin in. Vertel het op het laatste moment aan dochterlief, net mijn moeder gebeld die wilde misschien ook nog wel mee, dus nog op jacht naar een tweede bijzettentje dan. Eten doen we vrijdag gezond tussen de middag thuis denk ik, zaterdag patat en zondag pizza of chinees, loempia en tomatensoep vinden we allebei heerlijk. Kunnen we volgende week thuis wel weer gezond koken....! stel extra kleren mee en badpak en badlaken en beautycase, deze kunnen allemaal in de auto blijven tijdens het overnachten.
Heb er echt helemaal zin in, mocht je ook willen tot vrijdag 16.00 uur kun je boeken. Heb zelf de link gevonden op gratiz.nl.
Dochterlief krijgt nog een gratis activiteitenkaart van Koos Konijn, waar ze helemaal wild van is. Ja denk dat ik wel weer de aaaaallllllleeerrrrrrrrrliefste mama zal zijn. ;-)
Nu niet het fototoestel vergeten voor de indrukken voor later.

Geen opmerkingen: