Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 4 mei 2011

Aandelen.

Gisteren lekker opgeschoten en een heerlijke dag gehad.
De beurs blijven volgen, want wat ging het lekker met de spyker aandelen. Heb gisteren een winst gemaakt van 262 euro totaal. Hiervan komt 22,56 van dividend binck bank, de rest van het steeds aan en verkopen van Spyker.
Dat weekendje heb ik in mijn achterhoofd dus al bij elkaar verdiend.Al zit het geld nu opnieuw in de aandelen, maar eht doel is om het bij te storten op de hypotheekaflossingsrekening. Deze staat momenteel op de 4147,50 euro. Dit komt mede doordat ik 2000 euro uit mijn aandelenpot heb getrokken en deze ook heb overgemaakt. Zodra het 4500 is bel ik naar de bank dat ik het wens bij te storten in mijn spaargroeipolis. Zal me waarschijnlijk toch een 30 euro in de maand aan kosten gaan schelen. Dit wordt dan weer automatisch per maand naar de hs rekening gezet, waardoor we dan 130 euro per maand besparen. Wat toch weer 1560 per jaar is. Wat toch meer dan een maand werken voor mij is.
En wellicht dat jullie nu denken en dat huishouden van je dan? Nou heb gisteren onze slaapkamer en slaapkamer van dochterlief gedaan en bijna alle was weggestreken. Ga zo de douche en de rest van de strijk wegwerken en dan ben ik helemaal klaar met wat ik wilde doen. Als ik energie overhou ga ik wellicht nog de zolder op, al moet het dan wel erg gek worden. Haha.
Ga straks ook even de aardappelen schillen en vlees uit de vriezer halen, dan kan ik vanavond ook geen excuus hebben om geen zin te hebben om te koken. Ik heb gisteren al lekker stoofpeertjes gekookt. waren 0,25 cent per kilo, omdat er een klein bruin plekje op de schil zat. Lekker belangrijk aangezien de schil er toch af gaat. Misschien dat ik morgen nog we een paar kilo probeer te halen, dan staat men nl. bij ons in de buurt op de markt. Stoofpeertjes met rundvlees een echt zondagsmaal voor ons.

Geen opmerkingen: