Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 2 april 2011

MIjn laptop heeft het begeven

Mijn laptop ligt bij de maker, hij deed helemaal niets meer. Liet soms twee tel een site zien, maar dan was t reageert niet. HEb hem nu naar de winkel gebracht waar ze hem voor me zullen nakijken. Baal er enorm van natuurlijk.
an ik de beurs niet lekker in de gaten houden.Nou ja moet maandag en dinsdagsavond werken dus dan log ik daar maar in. Wellicht dat ik nog wat uit mijn portefeuille kan gooien. Ik zal hoe dan ook wat geld van een spaarrekening afmoeten halen zag ik wel, want inclusief de vaste lasten die we al hebben hoe ik nog een 300 euro over voor drie weken, ik hou mijn rekening dus aanvallig in de gaten en vul an daar waar nodig.
Nou verder heb ik even weinig nieuws. Bedenk me net dat ik nog even naar de winkel moet. En straks gaan we nog even naar Kom in de Kas. Kijken waar de aardbeien vandaan komen met dochter..en de bloemen en de bomen..
Fijne dag Berbera

Geen opmerkingen: