Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 7 april 2011

Laptop weer terug

Gelukkig is mijn laptop weer terug. Lekker helemaal weer nagekeken.
Ik heb hem ontzettend gemist en jullie helemaal.
Straks even lekker weer lezen. Al moet ik zeggen dat ik erg moe ben en er wellicht beter aan doe om naar bed te gaan. Gisteren lag ik ook al bijtijds erin. Ik moet morgen een lange dag maken, na het werken hebben we een verplicht uitje in de andere kant van het land.
Vandaag de juf van mijn dochter op visite gehad. Ze doet t goed doet leuk mee. Toen ik de juf aan gaf dat ik pas sinds drie weken verandering in mijn dochter merk en dat ze de eerste weken echt niet heen wilde, toen gaf ze me ook aan die verandering in haar te hebben gemerkt. De juf gaf ook aan dat de groep waar ze in kwam al zeer hecht was en dat ze nu haar plek pas in de groep krijgt. Ik ga echt stoppen, morgen tik ik verder heb moeite met de ogen open te houden en de juiste letters te tikken. Van eht weekend kijk ik wel weer eens

Geen opmerkingen: