Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 15 maart 2011

Ik ben verliefd....

kan momenteel aan weinig anders denken dan aan mijn dames.
Uit mijn werk direkt gekeken, maar helaas, ze moeten nu echt even bijkomen van de verhuizing. Geen eieren. Heb gehoord dat het wel een week kan duren voordat de dames weer aan het leggen slaan.
Heerlijk dat de dagen weer lengen. Begin me nu met intervallen beter te voelen. Dochterlief blijft vannacht bij mijn ouders slapen, aangezien ik er morgen weer vroeg uit moet. Ben wel blij, want ben erg moe van het werken van vandaag. Manlief komt wel thuis dus kan ik lekker even tegen hem aan kruipen.
Wellicht dat we vanavond nog even samen een stuk kunnen lopen.
Verder komt er momenteel weinig uit mijn handen, heb behoefte aan slaap, slaap en nog eens slaap. Hoop dat ik er ruimte voor krijg van de week.
Ik heb dochter en man en mijn kipjes bovenaan mijn lijstje en daarna kom ik.
Jammer dan als mijn huis niet op orde is. Komt vanzelf wel weer. Ik heb er gewoon de energie niet voor en hoop dat voordat we een stralende zomer hebben ik toch even mijn huis ben doorgeweest.

1 opmerking:

Singlemam zei

Verliefd zijn zou bérgen energie moeten geven.
Helaas vaak veel energie om te dromen en dan is er weinig ruimte voor andere dingen :)
Geniet er maar van!