Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 13 februari 2011

g.oogle adsense

Om een centje bij te verdienen staan er op mijn blog advertenties. Het gekke is dat ik al meer dan drie jaar meedoe en net een 50 euro bij elkaar heb. Maar nu komt ie, ik heb deze maand al een geschatte winst van bijna 6 euro. Snap eigenlijk niet veel van het systeem en ben benieuwd of het ooit uitbetaald gaat worden, maar mocht het lukken dan zou ik er toch wel heel erg blij mee zijn. Gaat ook weer bij mijn aflossing van de hypotheek.

Ik heb vandaag last van een onrustig gevoel. Kan het niet uitleggen, wellicht haal ik onbewust op een verkeerde manier adem. Ik heb het idee dat ik net op iets betrapt ben, zo'n opgejaagd gevoel. Ik heb niks gedaan warop ik betrapt zou kunnen worden, maar ben wel onrustig. Voelt erg vervelend. Deze week werk ik drie dagen, waarvan dinsdag een hele lange dag nl van 8.00 uur tot 21.00 uur. Probeer dus v.t.v het huis netjes te hebben en te houden zodat wanneer ik thuis kom ik de voeten op de bank kan gooien. Voor je het weet is het weer donderdag.

Gisteren nog geprobeerd om naar een kringloop te gaan, deze is helaad maar drie dagen per week open, wellicht dat ik er vrijdag nog kan gaan kijken. Heb de kast van dochterlief vanlaatst opgeruimd, echter alle kleren liggen nog op de grond in haar slaapkamer, morgen gaan ze in een vuiliszak, wellicht vanavond nog, heb me er nu al meerdere keren aan lopen ergeren dat ik ze niet heb opgeruimd. Mijn dochter verdient een schone en opgeruimde kamer. Ze ligt nu te slapen, dus morgen is het direct bij het opstaan oppakken en in de zak doen.

Ga nu nog vast de aardappelen schillen voor morgen, heb ik dat ook klaar. wellicht moet ik gewoon mijn energie kwijt of zo. IK blijf het idee houden dat ik iets moet wegslikken......

O, ja vandaag nog 1.80 euro bespaart, manlief reed opeens een extra rondje over de rotonde, zag dat hij 1,80 kon besparen op een tank gas. Ik ben zo trots dat hij nu ook op de kleintjes aan het letten is.Van de week eens even kijken in hoeverre ik mezelf weer eens wat geld moet toekennen voor bewezen diensten en consumindergedrag. Helaas heeft manlief de kleren weer in de droger gegooid, hij had geen zin in ophangen en ik al helemaal niet.

3 opmerkingen:

NZ zei

Van Go.o.gle heb ik 2 x 0,38 uitbetaald gekregen en toen werd mijn account geblokkeerd. Ze hadden ook gelijk want familie heeft te veel geklikt. Toen heb ik affiliate marketing ontdekt en dat bevalt mij veeeeel beter. Niet alleen vanwege inkomsten maar vooral omdat je nu in de hand hebt wat er op je site komt.
Bij G.oo.gle had ik altijd Y.ves. Roc.hes opstaan en allerlei kredietdvertenties. Daar sta ik dus totaal niet achter.

En heel goed van jouw man!
Groetjes,
NZ

Bespaarmama zei

Hoihoi, goed bezig!
Wat betreft dat google adsense, ik snap daar echt niks van, zo'n ondoorzichtig programma (maargoed, dat zou aan mij kunnen liggen)!

nieuwelevensstijl zei

He geldover,
w.b. dat onrustig gevoel. Probeer precies naar het moment terug te gaan waarop dat gevoel ontstond. Waar was je toen, wat deed je toen, wat dacht je toen, met wie was je er, wat zei jij, wat werd er gezegd etc. Misschien dat je zo het ontstaan van dat onrustig gevoel kunt achterhalen?
Lekker he als je samen op de kleintjes kunt letten. Dat scheelt geld en werkt veel fijner, een teamgevoel.