Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 12 januari 2011

Vandaag weer naar mijn werk geweest.

Vandaag de eerste dag weer gewerkt, merkte gisteren in de loop van de dag dat mijn hoesten en zweten minder werd en ben vanmorgen dan ook nadat ik de wekker heel erg bijtijds had gezet en me goed voelde weer gegaan.
Ik moet zeggen ik vind het heerlijk om weer lekker onder de collega's te zijn. Moest wel veel mailtjes lezen en achterstallige zaken oppakken, maar was aan het einde van de dag weer helemaal bij.
Ik heb ondertussen nog even via het internet aan en verkocht en de winst van vandaag is 43,20 euro. Gisteren ook nog wat verkocht toen was de winst 27,85 euro voor vijf dagen aalberts industries. Daarmee komt het totaal voor dit jaar al op 103,55.
Als morgen de beurs redelijk draait ga ik morgen ook weer een paar tientjes proberen te pakken. De aandelen die al langere tijd in de min staan beginnen ook langzamerhand weer wat bij te trekken ook dat ziet er steeds beter uit.Mijn hypotheekspaarrekening staat al weer op 416,59 daar kan elk moment nog rente bijkomen van de beleggersspaarrekening, dan kom ik op zo'n 450 euro uit.
Ik word er echt helemaal blij van. Nu ga ik eens even aan het rommel opruimen, manlief komt ook thuis vanaaf dus dan kunnen we lekker samen bijtijds op de bank neerploffen, o nee netjes zitten nu we de nieuwe bank hebben, voordat ook deze gaat doorzakken.
Onze oude bank staat trouwens nog in de woonkamer tegen de achtermuur. Ik twijfel of ik er een plank aan de onderkant tegenaan zal slaan en hem dan straks buiten onder het afdak zal zettem. (Afdak moet nog geplaatst worden)
We zouden dan wel een erg luxueuze loungebank buiten hebben staan.
In mijn ogen moet leer toch naar buiten kunnen? Koeien staan toch ook in de wei? Iemand er ervaring mee, hij komt dan wel onder het afdak te staan dus niet in de regen. Lijkt me helemaal top.
Nou slaap lekker allemaal en wellicht to morgen met meer aandelennieuws.
Heb trouwens helemaal geen drang om momenteel veel boodschappen inte slaan, ondanks de goede aanbiedingen. Zou ik dan toch nog eens verzadigd raken?

1 opmerking:

nieuwelevensstijl zei

Ik zou meer de naden van jouw leren bankstel in de gaten houden, of via daar geen druppels water naar binnen kunnen.
Fijn dat het weer lekker met je gaat.
NLS